Eihän siitä nyt mitään tullut. Yritin kirjoitella fiksuja tekstejä joissa en kuitenkaan paljastaisi liikaa. Joo-o, siinä se sitte oli se aikakausi. Nyt koitetaan jotain muuta. En vielä tiedä mihin kirjoitukseni pääasiassa painottuu, mutta sen näkee sitten myöhemmin. Eli tulevaisuudessa kirjoituksia tulee ihan joka päiväisestä elämästä.

Tässä nyt alkuun 25 asiaa minusta. Kirjoitin tämän facebookin jonkun kiertokirjeen vuoksi joten miksi en myös hyötykäyttäisi tätä nyt!

1. Nettinimeni on Jenstin ja asun Tampereella.
2. Minulla on lukihäiriö.
3. Olen 20-vuotias, kohta 21 :)
4. Olen toteuttanut kaikki lapsuuden unelmani.
5. Jos minusta ei tule näyttelijää, luen itseni psykoterapeutiksi tai perustan oman lemmikkikaupan.
6. Inhoan suunnattomasti ihmisiä jotka ovat tietävinään kaiken, silti tiedän mielestäni itse AINAKIN kaiken tarvittavan kaikesta ;D
7.Angsti joka jäi teininä läpikäymättä, puskee pintaan nyt kakskymppisenä.
8. Minulla on huulilävistys, joka on ensinnäkin vino, enkä ottaisi uutta jos tämä nykyinen menisi umpeen.
9. Olen haaveillut blogin kirjoittamisesta jo pitkään.
10. Koirani tuli vaan "vähäksi aikaa hoitoon". En enää luopuisi siitä mistään hinnasta.
11. Olen kihloissa miehen kanssa johon rakastun uudelleen ainakin kerran viikossa jos en joka päivä.
12. Uskon siihen, että kaikki menee niin kuin pitääkin ja elämällä on onnellinen loppu. Naivia, tiedän, mutta se pitää mielen positiivisena.
13. Tavoittelen täydellisyyttä kaikessa ja aina.
14. Minulla on lievä pakkomielle kalentereihin. Ostan uuden ainakin pari kertaa vuodessa tai teen itse. Lisäksi merkitsen kalenteriin kaiken.
15. Myös järjestely tuottaa minulle suurta mielihyvää ja suunnittelu varsinkin jos se on kirjallista. Grrr...
16. Valmistamani leivonnaisia tai leipiä yms. voisi hyvällä menestyksellä käyttää tappamiseen.
17. Pelaan salaa WOWia ja haaveilen omasta Nintendo Wiistä.
18. Äidin tyttö. Hän tietää minusta kaiken.
19. Minulla omat Oprahin veroiset elämän ohjeet.
20. Minulla on laaja työkokemus monelta eri alalta. Olen työskennellyt mm. kalastajana, kirjanpitäjänä ja hevosenhoitajana.
21. Kun kuuliin rakkaani koko nimen ensimmäisen kerran tiesin, että hän on juuri SE OIKEA. Olen taikauskoinen.
22. Yleisin syy miksi myöhästyn koulusta on se etten raaski herätä vaan haluan katsoa uneni loppuun. Pystyn myös palamaan samaan uneen pienen heräämisen jälkeen.
23. En pysty kuuntelemaan mitään kakka, veri, räkä tai muita erite-juttuja jos syön. Oksennan sillä samalla sekunnilla.
24. Saan herkästi painajaisia jopa Kuudes aisti-leffa oli liian raju minulle.
25. Parasta ruokaa maan päällä on juusto ja makarooni.

Päivittelemisiin!
Jenstin